Op deze pagina leggen wij je graag uit hoe de bestellingen verlopen.

 

Winkelwagen

Plaats de gewenste producten in je winkelwagen door op de knop “In winkelwagen” te klikken. In de winkelwagen kan een product worden verwijderd of kan het aantal worden gewijzigd. In de winkelwagen tref je alle producten aan die je wil bestellen. Ook worden de prijzen en het totaal van je bestelling getoond. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Heb je alle producten in de winkelwagen geplaatst, dan kun je op de knop "Ga door naar Afrekenen" klikken. Op de volgende pagina kun je alle gegevens opgeven om je bestelling af te ronden.

 

Adresgegevens

Hier kun je jouw adresgegevens invullen en aangeven of je de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen. Heb je alles correct ingevuld dan kun je verder gaan door op "Ga verder" te klikken. Het kan handig zijn om je bestelling bij op je werk, bij je buren of oma te laten bezorgen. Vul dan naast je eigen gegevens ook de gegevens van een specifiek bezorgadres in.

 

Verzendmethoden

Wij bieden verschillende vormen van verzending aan. Maak je keuze om de bestelling te verzenden onder rembours, bij ons af te halen op locatie of te laten verzenden per pakketpost.

 

Betaalmethoden

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan. Selecteer de gewenste betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal (het meest gekozen), Bancontact, een overboeking, PayPal, KBC/CBC of contante betaling bij afhalen of betaling bij rembours.

 

Controleer je bestelling

Controleer volgens je winkelwagen, de adresgegevens en de gekozen verzend- en betaalmethode en klik akkoord voor de algemene voorwaarden. Als alles goed is klik je op "Bestelling betalen" om je bestelling definitief bij ons te plaatsen en de betaling te doen.

 

Orderbevestiging

Na je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail kun je nogmaals je gehele bestelling controleren. Wil je wijzigingen aanbrengen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Verzendbevestiging

Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en hebben aangemeld voor verzending, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met hierin een track&trace code van de transporteur. Met de track&trace code kun je bij de transporteur inzien, wanneer zij het pakket zullen bezorgen. Meestal is de levering er de volgende dag., maar soms duurt het langer. Mocht de zending na vijf werkdagen nog niet zijn geleverd en je kunt met de track&trace code geen gegevens vinden, dan kun je opnemen met onze klantenservice.